⭕️شیرینی‌فروشی که شیرینی نمی‌فروخت!

🔸اگر فردی به یک مغازه که سر درِ آن تابلوی «#شیرینی_فروشی» نصب شده وارد بشود ‌، و به مغازه دار بگوید یک کیلو شیرینی به من بدهید و مغازه دار با عصبانیت و تندی بگوید اینجا شیرینی نداریم ، آیا برخورد مغازه دار منطقی‌ست؟
🔹آیا چنین مغازه داری حق دارد با کلافگی بگوید ؛ «خسته شدم از اینکه هر روزه عده‌ای به نیت خرید شیرینی به مغازه‌ی من مراجعه میکنند» ؟
🔸اگر این فرد شیرینی فروش نیست ، آیا عقل نمیگوید تابلوی شیرینی فروشی را از سر در مغازه‌ی خود پایین بیاور؟

✅این مثال را زدم چون بسیاری از خانم‌ها و برخی از بلاگر های خانمِ اینستاگرامی به این سمت و سو رفته‌اند و شاکی هستند از اینکه ؛
🧝‍♀️چرا اکثر جاها به ما و خانم هایی با پوششی جذاب و خیره کننده ، به دید یک #کالای_جنسی نگاه می‌شود و مردانِ هوس‌باز قصد ایجاد مزاحمت برای ما دارند؟
🔸برای این بلاگر ها و تمام خانم هایی که از این نگاه های آلوده خسته و کلافه هستند ، باید داستانِ شیرینی فروشی که شیرینی نمی‌فروخت را تعریف کرد و در ادامه گفت : اگر شیرینی فروش نیستید [که بانوان عفیف ایرانی قطعا نیستند] تابلوی شیرینی فروشی را از شخصیت خود پایین بیاورید!
🔹حتی در خود آمریکا [که مهد آزادی‌های جنسی است] هم اگر در زنی جذابیت تحریک کننده‌ای یافت شود ، مردانِ آنجا به دنبال بدست آورن آن خواهند بود و عطش جنسی انسان در مقابل محرک های جنسی ، هیچگاه چشم و دل سیر نخواهد شد.
🔰آری… اگر تابلوی جذابیت پایین بیاید ، به طور خودکار میزان مراجعات و مزاحمت‌ها هم پایین می‌آید!

 


✾ــــــــــــــــــــــــــــ 🌸

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت



[شنبه 1401-10-10] [ 10:05:00 ب.ظ ]